masuk bulan 8

on Monday, August 01, 2005


Wahh.. cepat betul berjalan bergeraknyer masa kan, sedar dengan tidak sudah pun masuk bulan 8. Begitulah pantasnyer pergerakan masa sekarang. Kalau dulu masa kecil2 rasa masa mau bergerak punyalah lama, terutama kalau esok ada satu perkara besar hendak dibuat. Balik2 tersedar daripada tidur dan tengok belum lagik siang... hehe. Macam itulah masa kecil.

Sekarang ni tidak, mahu tahan ianya tetap akan bergerak dan yang paling jelas bergeraknya umur kitakan kan... emm semakin tua usia ini hehe. Begitulah.

Cepat masa begerak maka cepatlah gaji okey jugak!! Tapi ada gaji pun bukan apa jugak banyak nak bayar hutang ajer... itulah ceritanya.

Okeylah... Bulan 8 (Ogos) adalah bulan kemerdekaan.. jangan lupa beli bendera besar dan kecil. Yang besar pasang di rumah dan yang kecil pasang di kereta. Emm menyahut seruan kerajaan menunjukkan kita telah MERDEKA!!

Pada hal.. masih lagik dijajah, tanpa kita sedar. Hebatnyer penjajah kan
Okey itu ajerlah.. nanti cerita lagi..