habis dikopak lantai

on Friday, July 29, 2005

Lantai rumah aku habis kena kopak... berabuk habis.
Tak ada apa nak kata, esok dia orang kata akan sambung lagik kerja, tapi sampai tengahari ajer. Nampaknya hari Isnin pun masih tak siap lagi agaknyer...

Sambil tunggu dia orang buat kerja aku berkurung dalam bilik tengok TB dengan main XBox. Kadang terasa boringnyer... sekali-sekala kirim masej pada tersayang. Hari ni tersayang sibuk dengan kerja, kadang2 jer dia jawab masej. Sekurangnyer jawab jugak. Dibuat tidak jawab terus mulalah menggelabah aku kan kan... hehehe

tur jerr...
Esok diaorang sambung lagi... setengah hari jerr..
aku pun tak kerja esok.... YO