Ketukan pahat masih berbunyi

on Saturday, August 13, 2005

Emm biarpun AF3 telah selesai sudah mau seminggu tetapi ceritanya macam itu macam ini masih lagi berbunyi. Ada lagi yang yang puas hati macam tidak dapat terima kendeyaan yang mereka sokong, mereka minati, mereka undi selama ini telah gagal tidak berjaya seperti yang mereka harapkan.

Kenapalah mereka tidak berfikir bahawa mereka kalah kerana mereka kurang pengundi, yang mereka sokong tur kurang peminatnya tidak seperti yang menjadi juara. Memang nampak hebat AF3 kali ini, tidak seperti yang tahun lepas. Tahun lepas di pertengahan baru nampak siapa yang bakal menjadi juara.

AF3 ni, awal2 lagi kita dah nampak siapa pemenangnyer kan. Terus terang aku kata bila dah nampak macam tur aku terus berhenti undi sebab dah agak yang itu pasti akan juara. Si Astro pun satu jugak, ambil kesempatan. Peratus undi yang selama ini boleh dilihat telah tidak ditunjuk pada umum. Dengan ini membuatkan pengundi yang telah berhenti undi sambung balik undi, sebab bimbang yang disokong kalah tanpa disangka. Nasib baiklah aku tidak terpengaruh. Hehehe...

Entah beraplah keuntungan yang Astro dapat yek?

Itu ajerlah tak mo nak cerita panjang, nanti ada lak yang marah2 kat aku. Macam kawan sekerja aku dah kurang bercakap dengan aku sebab yang dia minat dia sokong telah kalah. Aku dah beritahu awal2 pada dia, yang dia akan menyesal. Dah sekarang diam2 ajer. Kesian aku tengok. Macam orang putus cinta ajer gayanya.

Ok selamat untuk semua.