Tak kerja..

on Monday, July 25, 2005



Wahhh tak kerja!! Yo..

Ari ni tak kerja lerrr sebab semalam kerja 24 jam tak balik2 rumah - berumah tangga di pejabat. Kadang kala seronok jugak kerja lebih masa dapat ambil off, tapi masalahnyer masa hari orang bercuti kita terpaksalah bekerja. Tapi apa bleh buat sudah jadi tanggungjawab.


"ingat TANGGUNGJAWAB kita"
Ada masanya bekerja waktu cuti seronok sebab duduk saja, tetapi kalau ada apa2 hal susah oo sebab semua orang pandai off telfon masing2, semuanya betul2 mau bercuti, itu yang susahnyer. Susah nak dikesan.
Masa nak bercuti cakap bukan mainnya: "boleh dihubungi pada bila2 masa, telfon tidak akan dioff.. ON 24 jam.. Cakap saja, pada hal tidak pun, buang masa jer! Kalau aku ada kuasa mengoff gaji diorangkan best, barulah diorang tahu.
Tak apa biasalah.. mau berehat tak salah jugak. Ada masanya orang mau jugak betul2 bercuti bersama keluarga atau bersama tersayang. Kadang aku begitu jugak. Ok itu saja untuk hari ini.
Catatan: sana sini masih orang bercerita pasal AF3, hebat betul.