betul lantai rumah

on Thursday, July 28, 2005

Wah... ari ni sibuk pergi balik ke rumah aku yang satu lagik, ada masalah dengan lantai (mozet) bila pijak berbunyi macam mau runtuh. Yang tukang betul kata mau buka semua mozet, tapi ari ni tak boleh buat sebab mau order barang dulu... yer lah.

Macam2 betul lerr... Betullah orang kata rumah kalau tidak diduduki pasti macam2 boleh jadi, yang paling jelas... punyalah banyak taik cicak. Semua duk ditepi2 dinding. Yang hairannya cicak tak ada nampak pun, mana lak datangnya yek?

Sawang... tak ucah kata ler punya banyak. Nak disewakan pada orang rasa macam tak mau lerr.. jadi bulan2 bayar potongan kerajaaan ajerlah... banyak jugak RM6xx.xx. boleh tahan tur.
Kalau dapat penyewa yang ok, Jadik ok ler rumah, kalau dapat penyewa yang emmm. Habislah rumah aku.

Jadi jalannya... biar aje.. kadang2 bila cuti tak kemana2 pergi tinggal bermalam selama dua. Kalau ada kawan dari jauh datang boleh dia orang tinggal sana tak payah nak sewa hotel lagi. Ok jugak tur. Itu are ari ni..