GengJamban - Lelaki

on Tuesday, July 01, 2008

Ini yang aku fikir tentang mereka iaitu kawan2 di Skype GengJamban. Idea untuk menceritakan tentang dorang ini aku tak pasti, tetapi ok jugak idea ini sekurangnya secara jujur aku bercerita dan memberitahu apa yang aku fikir dan gambarkan tentang kawan2 aku ini.

============LELAKI

1. Shrill –
My old pren.. Seorang yang nampak serius pada gambar tetapi pak lawak dalam perkataan boleh tahan jugak kelucahan bahasanya eee.. konon mau serius dalam bekerja tetapi tidak mampu tahan bila sudah nampak kawan2 rancak berchatting. Terus terang aku percayakan dia, baiknya orang. Shrill aku bagi : BERtanggungJAWAB.. (banyak nak puji tapi takut lain jeles)

2. Beras –
Seperti kata Dax, Beras orang yang suka masuk last minute, merupakan master mind of super yellow, kewujudan nya akan memanaskan Geng Jamban. Beras akan secara tiba2 muncul bila ada perkataan lucah2 sikit, ada jer tambahannya atau buat bertanya. Beras aku bagi : BERdidikASI..

3. Beldi –
Nampak macam sibuk selalu, tetapi jangan terkejut kehadiran dia secara tiba2, bertambah menjadi2 bila sudah dikombinasikan bersama Shril, Beras dan Din (4 serangkai..) keras perut aku menahan gelak. Beras aku bagi : BERWIbawa..

4. Din –
Sekarang ni sudah jadi pakistan jual gelang kristal, nasib tidak bawa bungkusan kain dengan basikal pusing kampung. Din adalah ‘MAFIA’ yang digeruni (Nani bagi tag : Mafia Berak Berdarah) seorang pemegang rekod berak paling kerap (entah bontot jenis apa!!) 4 serangkai yang terbaik.. Din aku bagi : BERjambanGAN..

5. Zidax –
Pada aku dax ni best, tidak kesah kena kutuk kena hentak. Seronok bawa bergurau dengan dia ni. Nampak macam malu2 aje tetapi bila sudah timbul 4 serangkai tu habis.. Dax lah jadi imamnya.. Dax aku bagi : BERtelorANSI..

6. 3rd –
Dia ni mulai tenggelam timbul al-maklum sudah sibuk mengurus blog Downloadz nya. Agak kelabu mata, mana tidaknya bila aku beritahu sesuatu ada aje yang dia tidak nampak. Bagilah LCD 42 inci sekali pun tak nampak jugak. 3rd. aku bagi : BERKECeraMUK..

7. Gaara –
Selalu aku nampak di blog aku tetapi biasa tegur2 cam itu aje. Bila join GengJamban ini mulai tambah akrab, ok orangnya boleh dan tak kisah dikutuk. Gaara aku bagi : BERgemelapAN.. (hehehe..)

8. Taipanz –
Lama di blog aku tetapi aku tidak biasa dengannya. Di GengJamban pun kadang2 ada, jadi aku tidak biasa sangat dengannya... Tiada imbuhan BER dapat aku beri..

1 Koman & Cadangan:

Anonymous said...

Assalamualaikum...

Wah! X sangka abg @ Cikgu Wid nie pandai melukis... Jelesnya...