seronok lak

on Tuesday, August 24, 2004

aa aeh! Seronok lak edit gubah2 blog ni. Pada awal pk mau buat biasa2 ajer, lama2 seronok lak ditambah itu ditambah ini. Masukkan JAVA (bukan jawa) macam2. Seronok lak jadinya. Bila lawat tengok orang punya blog tengok cantik menarik, terpk jugak nak buat cantik2. Tetapi bila di pk2 cantik ajer kalau tak ubah tak kemas kini tak update (samalah tu) Tak ada faedah jugak.

Jadi adalah baik buat biasa ajer, ambil daripada template yang sedia ada ubah serba sedikit agar tak nampak 100% ambil kerja orang. Ubah suai kerja orang memang seronok. Biasanya yang ubah kedualah yang nampak lebih kemas menarik (aku pk macam tu) Begitulah sebaliknya.

Untuk masa sekarang ni rasanya tak siapa lagik yang tahu pasal aku punya blog ni, aku ajer sorang2 seronok sendiri. Tak kisahlah yang penting aku puas dengan kerja aku tak ada susahkan sesiapa.

Itulah ajer untuk catatan kali ini. Nanti2 ada masa sambung lagik. Mau gi tengok Diary AF3, aku pun lama2 tengok jadik seronok lak. Tapi untuk undi tidak sama sekali, tengok ajer tumpang2 seronok orang seronok.

Ok.. babai...

1 Koman & Cadangan:

hang nadim said...

besh gak ko nye blog..punye lame blog ko kn..ngui2