ini hari pertama

on Tuesday, August 10, 2004

Sebagai hari pertama menulis di dalam blog ni, jadi tak ada apa nak kata lagi, cuma mau ucap selamat pada semua yang mungkin termasuk, tertengok kepek punya blog ni, tak ada apa yang best pun biasa-biasa ajer dan pastinya takkan jadi blog yang terbaik untuk disenaraikan dalam senarai busar saham blog top 5.

Biasalah tur... orang punya semua cantik2 macam2 ada gambar klip2, gerak2, lompat2. Kira nampak dasatlah dia orang punya blog. beginilah orang yang baru mula2 nak belajar buat blog sendiri.

Terus terang kepek sendiri tak faham apa itu blog, tegok orang buat macam rasa seronok pulak. Sekali tengok kira macam tempat meluahkan perasaan hati lah, macam itulah lebih kurang. Macam diari lah... tapi diari yang membolehkan orang tengok apa yang ada, apa yang jadi pada diri m\pemilik blog tersebut.

Macam itulah untuk kali pertama. Semalam kerja, jadi ari ini tak kerja dok saja2 di rumah. Oklah tur kan... itu saja untuk setakat ni, nanti sambung lagik.. insya Allah.